İNDİRİM ALIŞVERİŞİ | MAKYAJ

by - 3/06/2017


8 Mart Dünya Kadınlar Günü olduğu için büyük bir indirim vardı. Öğrenci olmamın getirdiği fakirlikten dolayı indirim olmadığı zamanlar makyaj alışverişi yapmıyorum. Çünkü bir ihtiyaçtan çok lüks benim için. Hal böyle olunca indirimleri yakaladığımda büyük meblağlar harcayarak deli gibi alışveriş yapıyorum. Birazcık kendimi kaybettiğim doğru fakat sizce de makyaj alışverişi en eğlenceli ve zevkli olanı değil mi?

Bu indirimi Cosmo Home'da geçirdim. Çünkü Gratis ve Watsons'da deliler gibi kuyruk vardı. Bu nedenle size anlatacağım ürünlerin çoğunu oradan aldım. Neler aldığım konusuna genel olarak değinecek olursak kendimi fırçalara boğdum. Fırçalar çoğu kişiye makyajın en gereksiz unsuruymuş gibi gelse de benim için çok önemli. Bunun sebebini söylediğimde gülmeyin lütfen... Fırçalar benim için önemli çünkü genelde yıkamıyorum. Her gün okula giderken hafif bir makyaj yapıyorum ve fırçalara elimi attığımda hepsi kirlenmiş olunca sinirleniyorum. Kenarda mutlaka temiz bir yedeği bulunmalı! Bu yüzden yıkamak yerine yenisini alıyorum. Para harcayacağına yıkasana dediğinizi duyar gibiyim. Saçmalamayın tabi ki ayda bir falan yıkıyorum... Ama bu dünyanın en zor şeyi. Çünkü üşengeç biriyim.

Fırçaların hepsi The Pink Ellys markasına ait. Uzun zamandır deneyip görmek istiyordum, indirime girince aldım hemen. Fondöten, allık, kaş ve karıştırma fırçalarına ihtiyacım olduğu için elim direk onlara gitti. Eğer nasıl oldukları hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak isterseniz hepsini denedikten sonra yorumlarımı belirttiğim yeni bir yazı yazabilirim. Özellikle fondöten fırçası çok ilginç ve baya pahalı, onu denedikten sonra görüşlerimi aktaracağım size. Umarım verdiğim paraya değer.
İndirimden aldığım ve bence gayet karlı davrandığım bir diğer ürün ise Max Factor Face Finity All Day Flawles bilmem ne fondöteni oldu. Uzun zamandır tenime ve cildime uyacak bir şey arıyordum. En son kullandığım ürün Rimmel London Wake Me Up adlı fondötendi. Yapısı çok hoşuma gidiyordu fakat rengi cildime uygun değildi. En açık rengi olan 100 Ivory rengini kullanıyordum ve soğuk alt tonlu olmasından dolayı boynum daha sarı kalıyordu yüzüme göre. Rengi de boynuma göre bir tık koyuydu. Ama Max Factor orada denediğim kadarıyla cildimle bütünleşti ve boynuma göre de uygun bir renkti. Warm Almond 45 rengini kullanıyorum, sıcak alt tonlu olduğu için cildime uydu fakat sanki bir tık koyu gibi hissediyorum. Biraz daha deneyip görmem lazım emin olmak için. Yapısı hakkında konuşacak olursak mat bitişli ve spf 20 içeren bir ürün. Üzerinde yazılanlara göre kapatıcı, baz ve fondöten olarak işlev görüyormuş yani herhangi bir baz kullanmanıza gerek yok ve kapatıcı olarak göz altlarınıza da uygulayabilirsiniz. Yağlı ciltlerin hoşuna gidebilir bu ürün ama gün içinde parlamaya müsait yerlere pudra uygulamanız gerekecektir. Ben kuru ciltli olmama rağmen bu üründen memnun kaldım. Pullanma veya kusma yapmadı. İyice nemlendirdikten sonra bu fondöteni kullandığımda çok daha memnun kaldım. Çünkü cildinizi pürüzsüz gösteriyor orta üstü kapatıcılığa sahip olduğu için ve yüzünüzde bir ürün varmış gibi gözükmüyor. Oldukça doğal. Eğer fondöten arıyorsanız bakmanızı öneririm. İndirimle oldukça uyguna geldi. ( İndirimli fiyat 30 TL )
Fondötenden sonra aldığım ve memnun kaldığım bir diğer ürün The Pink Ellys markasına ait likit mat rujdu. İnanılmaz kalıcı ve kurutmayan bir yapısı var. Pastel Daylong serisindeki rujlar benim dudaklarımı çok daha fazla kurutuyor ve ben bu kuruluktan rahatsız oluyorum. Ama bu ruj onlar kadar kurutmuyor ve daha kalıcı. Ama biraz çizgilere dolduğunu söyleyebilirim. Ben Candy rengini aldım, çok güzel bir renk tavsiye ediyorum. Ruju da beğendim ve indirimli fiyatına göre oldukça uygundu. ( İndirimli fiyat, sanırım 16 ya da 18 TL )

Mağazanın içinde sepetin içine her şeyi doldurmuş gezerken orada çalışan ablanın gazına gelip ihtiyacım olmayan birkaç şey daha aldım ve bunların arasından en beğenmediğim şey yine The Pink Ellys markasına ait stick concealer ve highlighter oldu. Aydınlatıcı kısmı güzel bir şekilde aydınlatıyor ve fakat içinde bildiğiniz sim var. Alırken içindeki o simleri fark edememişim ne yazık ki. Kapatıcı ise benim tenime çok koyu ve pembe alt tonlu. Ama kapatıcıyı kullanmaya devam edeceğim çünkü benim göz altlarımdaki yeşil damarlar çok belli oluyor. Bu damarları da pembe alt tonlu kapatıcılar nötr bir görüntüye ulaştırıyor. Aldığım için kullanacağım fakat tavsiye etmiyorum. Genel olarak The Pink Ellys markasına dikkatli yaklaşmanızı öneririm. Ben hiç kullanmadığım için ürünlerine göz atmak istedim ama çok başarılı bir marka değil. 


Bir başka indirimde almış olduğum lanet eyeliner Golden Rose Perfect Lashes serisine aitti. Ve hayatımda gördüğüm en korkunç eyelinerlardan biri olabilir. Fırçası çok ince ve sabit değil. Bu nedenle en ufak hareketinizde yanlış yerlere sürebiliyorsunuz. Bugüne kadar bir makyaj malzemesine verdiğim paraya acımamıştım. Ta ki bu ürünle karşılaşana kadar. Almayın bence. Neyse böyle bir eyeliner faciası yaşadığım için yeni bir tane almaya karar verdim. Deborah Slim Felt Tip Eyeliner Pen adlı ürünü aldım. Kalem şeklinde bir eyeliner bu. Ucu ince ve sabit. Bu nedenle rahatça kullanabilirsiniz. Elimde denediğimde siyahlığı ve matlığı hoşuma gitti ama gözümde denerken hayal ettiğim gibi olmadı. Belki benim beceriksizliğim olabilir birkaç kez daha deneyip görmek lazım. Sabitlendikten sonra kolay kolay silinmiyor, akma yapmıyor. Oldukça başarılı. Geber Golden Rose! 


 Çok merak ettiğim herkesin kullandığı siyah maskeyi de alışverişimin son parçası olarak sepetime attım. Siyah noktalarımdan ve çeşitli cilt problemlerinden şikayetçi olduğum için büyük bir hevesle aldım maskeyi. Bir kere denedim fakat birkaç kez daha denedikten sonra onun hakkında ayrıntılı bir yazı paylaşmayı düşünüyorum. Çok fazla siyah noktanız varsa şans verebilirsiniz ama tek tük bu problemi yaşıyorsanız çok faydasını görmeyeceksiniz bence. Çünkü çok etkili bir ürün değil. Ürünümüzün adı ise Procsin Black Mask.  Denemek isteyenler hazır indirime girmişken alabilir.

Benim indirimden aldıklarım bunlardı. Cosmo Home' a indirim günü iğrenç bir tiple girdim ve oradaki çalışanların yüzümde bin bir çeşit şey denemesi ile makyajlı ve gayet güzel biri olarak çıktım. Bu çok komikti o an. Herkes geliyor ve yüzümde farklı bir şeyi deniyordu. Sandalyeye oturup onları dinledim, tanıttığı ürünleri denedim. Birkaç saatimi orada geçirdim diyebilirim. Aslına bakarsak bu tarz indirim günleri ve yapılan reklamlar para tuzağından başka bir şey değil. Ama para harcayıp kendimizi motive ediyoruz bu tarz şeylerle. Deşarj oluyoruz bir yandan. Abartmamak şartıyla bu tarz harcamalar göz ardı edilebilir bence. Çok ciddiye alıp konuyu büyütmemek gerek. Makyaj yapmak ve malzemeleri satın alıp biriktirmek de bir hobi. Umarım makyajla ilgilenen kişiler için yararlı bir yazı olmuştur. İndirimi kaçırmadan aklınızda bir şeyler varsa almalısınız. Bir sonraki indirim gününde ve çılgınca yaptığımız alışverişlerde görüşürüz.









BU YAZILARA DA BAKMALISIN!

4 yorum